världens bästa

Älskling hur ska jag börja? Det finns så himla mycket att säga, dom här veckorna har varit bäst med dig. Jag har varit lyckligare än någonsin. Jag trodde inte att det fanns någon som dig, du lyser upp alla mina dagar. Alla minnen tillsammans på sån kort tid är så himla bäst, du får mig alltid lycklig när jag gråter. Du finns där&jag är så himla glad för det. kommer du ihåg ishallen?busringningarna?Dom knasiga&roliga kvällarna? Eller första gången du sov här? Så jävla många roliga minnen, men med dig har jag som roligast, jag ger dig all min tid. Jag dissar allt&alla för dig, du vet det va? Jag offrar fan allt, skiter i liksom. För har jag dig, klarar jag allt! Lämnar du mig, kommer jag kriga för dig. lämnar du mig, lämnar jag världen. Du är min nya livsglädje, som gör mig helt cp. Nej men jag kan vara mig själv&stå för allting. Du gör mig stark, min nya baby helt enkelt! Helgen kommer bli så jävla bäst, vet du varför? Jo för jag ska vara med dig. Då är allt perfekt!  Du får mig att skratta, det är du som gör så jag alltid har ett leende på läpparna. Det finns så mycket att säga men tänker inte skriva en hel jävla bok så det får räcka :$ Jag älskar dig / Frida

Kommentarer
Postat av: nora

fettt fint

2010-11-16 @ 16:22:01
URL: http://noralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0