17 november

Shoo bror. Michaela världens bästa här!
Nu ska jag gästblogga för det tycker Isabelle.. hah
Vad gör ni då? Själv sitter jag och lyssnar på musik
& hör hur mamma skriker att jag ska städa.. men neee.
Idag sket jag i skolan, sen vid 3 drog jag ut och fixade ett
par saker med bästavän. Sen drog jag till bästavän sen
drog jag hem för mamma sa att jag skulle städa mitt rum
för vi får gäster imorn -.- Min dag har egentligen inte bestått
av nånting & det kommer den inte göra heller.. Så har inte så
mycket att skriva om. Men nu ska jag hjälpa mamma. Okej där
bomba jag. Jag ska låsa in mig på mitt rum & säga att jag städar
fast jag egentligen bara sitter vid datan, men hejdå!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH SKIT GAMMAL BILD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0