it was just a dream.

kom hem nyss, gudmors man fyllde år. det  va rätt chill. snackade lite med alla och sådär. vi var där ganska länge, från halv fem tills nu. vi åt godaste efterätten verkligen! det va typ klasskaka med fugdeglassyr tror jag. någonting sånt. Har inte haft internet på hela helgen, det var något fel med comhem hos oss. Men igår var jag hos filippa först sen runt sju tror jag så drog vi till station och mötte simon, sen skulle vi möta aaron och martin. då var det en packad gubbe som frågade oss om vi ville tjäna 10tusen, sen vi ba: på vad? sen han ba ja vad tror ni! sen filippa svarade: haha vi vill inte knulla med dig ;) sen gick vi. mötte dem vid hemköp och sedan kastade dem snöbollar på mig, bussar, och bilar osv. gick till hemköp efter och köpte en cola. Sen drog aaron och martin så då gick vi t filippas bror, jeff. gick ut med deras hund och sen fick vi cola. tog bussen t station ungefär kvart över 12 så vi var hemma hos mig 20 i 1. kollade på film direkt, huset vid vägens ände. den är skitläskig! och vi vågade inte gå ner och stänga av den så vi bestämde oss för att somna mitt i istället haha.. Min brorsa väckte mig vid halv 11 ungefär för han och hans kompis stod och skrek i hallen. då gick jag och la mig i soffan och somnade dära. sen smsade filippa mig och undrade vart jag va sen kom hon till vardagsrummet hon med. Vi fixade oss sen åkte vi till ngn adidas affär i hammarby sjöstad. fanns ingenting. fast pappa köpte en svart keps till mig, tack. vi skjutsade hem filippa efter det. åkte hem, duschade, fixade mig och gick direkt till lotta & hasse. my var oxå där, men hon gick hem rätt tidigt. men ska vara social på msn nu, hejdå :)


dagens bloggar:
blogg
blogg
blogg
blogg


Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: kul att du tipsa oom din blogg :)

2010-11-15 @ 04:47:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: M

Tack va kul! :)

2010-11-15 @ 09:40:35
URL: http://lifeguard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0